איך נוכל לעזור לך?

. צור קשר במשרד הייעוץ WP קרוב אליך או להגיש הודעת עסק מקוון

שותף ובעלים של המשרד

תומר אברהמי – עו"ד ונוטריון
יו, Tomer Avrahami

טרנספורמציה ניצוצות התפנית של המנהיג הפיננסיתחבורה ולוגיסטיקה משטח

placeholder
עבור מעבדת תרופות מובילות אחד, הצלחה וגידול במכירות דו-ספרתי הגיע עם עלות: שרשרת אספקת עומס שאי להפחית את נתח שוק.

המאמץ לשיפור נרחב החברה תכנון ופונקציות ביצוע , הם ידעו כי כדי להצליח בעידן זה של טכנולוגית מערכות הנהלת החשבונות שלהם צריכות להיות הרבה יותר חזק ממה שהם. הם פנו WP ייעוץ לשיפור מערכות הנהלת החשבונות שלהם.

האתגר הגדול ביותר היה כי Arguzo לא ניצול טכנולוגיה כראוי. יותר מדי של עבודה עדיין מוקלט באופן ידני, ופירוש הדבר כי המספרים לקח הרבה זמן כדי לרשום ולאחר מכן להיות מנותח. נתונים חיים היו גם לא זמינים החלטות יכולות להתבצע רק לאחר שכל הנתונים הנדרשים התקבלו. זה החזיק Arguzo בחזרה; הם ידעו שהם יכולים להשתלט יותר של השוק אם יש להם את היכולת להיות יותר נייד. העבודה הדגישה שלוש בעיות קריטיות עבור בע"מ פארם .:

  • שפר מכירות ופעולות ותכנון הייצור:

    הצוותות מקדו את מאמציהם כמה מן S & amp בעלי הערך הגבוה ביותר; מנופי OP על מנת לבחון את תהליך התכנון הנוכחי, לזהות פערי התשתית התכנונית ומדוקדק להבין ביקוש ולהבדלי אספקה.

  • קבע את רמת המלאי התקינה:

    עם מאות תרופות בשוק, בע"מ פארם זקוק שיטה נכונה לחזות ולנהל את המלאי שלהם. באמצעות ניתוח אחוז ממוצע מוחלט (MAPE), צוות מוגדר לרמות מתאימות לחומרי גלם ומוצרים מוגמרים באמצעות מיפוי בפועל לעומת מכירות צפויות על SKUs החשוב ביותר.

  • מטב את שרשרת האספקה לתכנון בסדר מופתי:

    האבחון נקבע לחצים שהשפיעו מכירות ורמות שירות. הקבוצות התמקדו בפתרון בעיות הקשורות גבוהות מהרגיל גב הזמנות וזמניים, אשר הדגישו את שרשרת האספקה כולה והובילו עיכובי תרופות להגיע לצרכנים.

אתגר

ייעוץ WP הפתרון ניגש עם טכנולוגיה חדשנית בשילוב עם פרקטיות בעולם אמיתי. כולם ידעו כי המערכות נאלצו להתעדכן, האתגר האמיתי היה מעדכן אותם מבלי לשבש את הארגון כולו בצורה שלילית. הפתרון היה להציג ניהול עומס עבודה ראוי נעשה באמצעות מחשבים, תוך מתן פלטפורמות ניידות לבעלי העניין.

זה אפשר עובד להיות מעורב את העבודה במקום להרגיש כאילו הם נעשו מיותרים על ידי טכנולוגיה.

פִּתָרוֹן

עובדי Arguzo כיום מוסמכים יותר; Arguzo יש גם את היתרון של יצירת דוחות באופן מיידי בכל פעם לפי הצורך. הם יכולים כעת לקבל החלטות במהירות הבזק בהתבסס על נתונים בזמן אמת האחרונה.

המאמץ בהרבה שפר את פונקציות תכנון וביצוע של החברה, נוצרו ויישם מדיניות מלאי חדשה אשר חלקה SKUs הספציפי משתנה מרכזי, ביאה לייעול תהליך הכנת סדר פעמי תחבורת הפצה מופחתת.

לפי המספרים, את המאמץ:

צמצום הזמן להוביל ב -43%
ירידת השתנות ב -50%
הוריד את הסיכון של מסדר בחזרה על ידי 95%
הגדיל את המלאי עבור מוצרים מוגמרים ב -10%

תוצאות

?מחפש יועץ תוכנית עסקית המחלקה הראשונ? קבל ציטוט